Το γερμανικό υπουργείο Περιβάλλοντος ανακοίνωσε ότι ακυρώνει το σχέδιο για την εισαγωγή 10% βιοαιθανόλης στο πετρέλαιο. Ο λόγος είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είχαν ενημερώσει το υπουργείο για τους κινδύνους διάβρωσης τμημάτων των μηχανών. Περίπου 3.000.000 οχήματα θα είχαν προβλήματα. Η ανακοίνωση ξεσήκωσε πλήθος διαμαρτυριών όχι από τους οικολόγους όσο από εκείνους που υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση έπρεπε να γνωρίζει καλύτερα το θέμα (Σχόλιο: Κοίτα με τι ασχολούνται !).
Πάντως παραμένει το όριο του 7% στο πετρέλαιο ενώ ο στόχος της Ε.Ε. για το 2020 είναι περιεχόμενο αιθανόλης 10 %.
Τα βιοκαύσιμα πάντως κατηγορούνται τελευταία για περιβαντολογικούς λόγους (αποψίλωση δασών) όσο και για την άυξηση της τιμής των τροφίμων. Και οι δύο λόγοι είναι βάσιμοι, όμως το σύστημα θα βρει την ισορροπία του μόλις κοπάσει η πρώτη "βιο-μανία" και αντιληφθούμε πως πρέπει να παραχθούν τα βιοκαύσιμα με 100 % φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους.
Πάντως παραμένει το όριο του 7% στο πετρέλαιο ενώ ο στόχος της Ε.Ε. για το 2020 είναι περιεχόμενο αιθανόλης 10 %.
Τα βιοκαύσιμα πάντως κατηγορούνται τελευταία για περιβαντολογικούς λόγους (αποψίλωση δασών) όσο και για την άυξηση της τιμής των τροφίμων. Και οι δύο λόγοι είναι βάσιμοι, όμως το σύστημα θα βρει την ισορροπία του μόλις κοπάσει η πρώτη "βιο-μανία" και αντιληφθούμε πως πρέπει να παραχθούν τα βιοκαύσιμα με 100 % φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου